חדשנות בפרסום: כך יריב נתי משנה את כללי המשחק

יריב נתי מסומן כבר מזמן על ידי לקוחות בולטים כמשרד פרסום פורץ דרך שנהנה מצמיחה מתמדת. בין לקוחותיו נמנות החברות המובילות במשק.
126,283 צפיות
יריב נתי – חדשנות בפרסום

ייחודו של משרד הפרסום שלו טמון בהיותו משרד מופרט לחלוטין, ללא צוות קבוע, משרדים או מזכירות. הספקים שלו הם פרילנסרים ברמה הגבוהה ביותר, מומחים בתחומם, המספקים תוצאות מעולות תוך שימוש בכישורים שלהם רק כשצריך, וללא תשלום מכביד של ריטיינרים והוצאות מטה ותקורה. שיטת הניהול הזו מאפשרת ללקוחותיו ליהנות מתוצאות טובות יותר ממשרדי פרסום קונבנציונליים, בזכות שיתוף הפעולה עם המומחים המובילים בתחומם ובהיקפי פעילות גבוהים במיוחד.

מה שמייחד את יריב נתי מדיה הוא יכולתו להביא לישראל תכנים מקצועיים ומרתקים בתחום הפרסום, הקריאייטיב והטכנולוגיות החדישות ביותר. המשרד יוצר שיתופי פעולה בלעדיים עם הזכיינים הגדולים ומוביל תכנים ייחודיים המשלבים חדשנות ויצירתיות.

 

מוביל את תחום הפודקאסטים עם תכנים ייחודיים

יריב נתי מדיה הוא גם משרד הפרסום המוביל בתחום הפודקאסטים בישראל. המשרד מתמחה בהפקת תכנים ייחודיים עבור הזכיינים הגדולים בישראל, כגון ערוץ 13, אתר ישראל היום ואתר Ynet. נתי מוביל את תחום הפודקאסטים בישראל עם מספר פודקאסטים מצליחים ובולטים, כמו "משחקי בריאות" בוויינט, בהנחיית דן רון ופרופ' איתמר רז.

בקרוב יעלה ב"ישראל היום" הפודקאסט החדש "אליקו בישראל… היום!" עם השדרן אליקו. הפודקאסט יעסוק בכל מה שמעניין, ויארח את צמרת המוסיקאים המובילים בישראל. הפודקאסט יאפשר למאזינים להכיר את הדור הבא של המוזיקה בישראל ולשמוע ראיונות בלעדיים, כמו גם יציע במה לעסקים שרוצים לפרסם ולקדם את עצמם. נתי מבטיח שהפודקאסט יעסוק בנושאים כיפיים ויהפוך לחוויה נעימה למאזינים.

בנוסף, יעלה פודקאסט נוסף בשם "דיבור נקי" שיתמקד בחידושים טכנולוגיים והשפעתם על איכות הסביבה ומיחזור, בהנחיית דנה רון. בפודקאסט יתארחו אנשי מפתח בתחום הטכנולוגיה, כולל בעלי חברות גדולות, יבואנים מובילים, ראשי ערים, שרים, חברי כנסת ומומחים בעלי שם בינלאומי.